افتتاح فست فود در سال 1403
نوشته شده توسط : آوا امینی

برای پخت غذا با گریل روغنی لازم است انواع گوشت، مرغ و برگر را با روغن آماده کنید، گریل های روغنی دارای صفحه ای مات یا براق هستند که از جنس چدن با ضخامت های مختلف بوده و شعله های این دستگاه حرارت را به صفحه رسانده و آن را به صورت یکنواخت گرم خواهد کرد.

تفاوت گریل ذغالی و روغنی

البته توجه داشته باشید که برای طبخ به شیوه ی گریل روغنی نیاز به مقدار زیادی روغن ندارید و کافی است به جهت جلوگیری از سوختن و چسبیدن مقداری سطح کار را چرب نمایید. برخی دیگر از انواع گریل های روغنی دارای صفحه ای شیار دار هستند.

هزینه راه اندازی فست فود درسال 1403

در سال 1403 بسیاری از افراد به دنبال دانستن هزینه راه اندازی فست فود هستند. بیشترین هزینه ­ای که برای راه­ اندازی یک فست فود مورد نیاز بوده، هزینه مکانی است که می خواهید فست فود را در آنجا راه اندازی کنید. اگر توان پرداخت هزینه زیاد را ندارید بهتر است در شروع کار مکانی کوچک را تهیه کرده و پس از رونق گرفتن کسب و کارتان، فست فود را به جای دیگر (بزرگتر) منتقل کنید.

کاربرد پاتیل صنعتی چیست ؟

پاتیل صنعتی ظرفی بسیار بزرگ است و یکی از تجهیزات کاربردی آشپزخانه های صنعتی که از آن به منظور آماده سازی غذا استفاده می شود، در واقع این قابلمه ی بزرگ از جنس فلز بوده و برای آماده کردن انواع غذا به آن نیاز خواهید داشت.

با استفاده از پاتیل صنعتی می توانید حجم زیادی از غذا مانند انواع خورشت و برنج را در رستوران، کترینگ، هتل، سالن پذیرایی، هیئت و مساجد آماده کنید.

قالب پیتزا مستطیل آمریکایی

استفاده از قالب پیتزا مستطیلی ایده ای جذاب برای آماده کردن پیتزا است، در واقع اگر بخواهید پیتزا آمریکایی آماده کنید باید از قالب مخصوص آن که معمولا عمیق است استفاده نمایید و این قالب برای طبخ انواع پیتزا آمریکایی و ایتالیایی مناسب می باشد. ابعاد دهانه ی این قالب 17.5*20 سانتی متر و ابعاد کف بشقاب نیز 17.5*14.5 سانتی متر است. این قالب دارای لبه ی 3 سانتی متری بوده و به دلیل استفاده از تفلون ضخیم در کف قالب به هیچ عنوان خمیر پیتزا به ظرف نچسبیده و پخت یکنواخت و خوبی صورت می گیرد.

 

 

فر پیتزا مستر برقی مدل 700

برای فر پیتزا مستر برقی مدل 700 پایه های چرخ دار قفل شونده در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی فر را جابه جا نمایید و همانطور که اشاره شد این فر در هر طبقه به صورت جداگانه دارای نشانگر ترموستات و توربو استارت می باشد و به همین جهت شف می تواند دمای هر طبقه را به صورت مجزا تنظیم کرده و در هر یک از طبقات پختی جداگانه داشته باشد. این فر 2 عدد قفسه با قابلیت جمع شدن دارد، از دیگر ویژگی های فر PIZZAMASTER می توان به درب های آن اشاره کرده که به صورت لولایی فنری است و به سادگی باز و بسته می شود علاوه بر این برای دستگیره ها 2 عدد عایق پلاستیکی در نظر گرفته شده است تا بتوانید به راحتی درب ها را باز و بست کنید.

موتور سرخ کن صنعتی

در واقع دستگاه سرخ کن صنعتی به جهت سرخ کردن و تفت دادن انواع سبزی و پیاز در حجم و وزن های بالا طراحی و ساخته شده و یکی از ویژگی های آن استفاده از تفلون در کف ظرف آلومینیومی یا روحی است که مانع از چسبیدن مواد غذایی به کف ظرف شده و علاوه بر حفظ کیفیت از هدر رفتن و سوختگی مواد غذایی نیز جلوگیری می کند. دهانه ی این ظرف در حدود 100 سانتی متر بوده و همانطور که اشاره کردیم از آن در مصارف صنعتی مانند کترینگ، دانشگاه، اورگان های دولتی و… به جهت سرخ کردن انواع سبزی و پیاز استفاده می شود.





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: